  • Data: 2005-12-02 13:18:38
    Temat: Re: [nowy]Inteligo czy PKO? a moze cos innego?
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dmpb31$ndb$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Zephyr" <z...@T...pl> napisał w wiadomości
    > teraz
    > A dotad ile placiles?
    > 4zl? 4,50zl?
    > 5,40zl to nie jest wielka roznica choc ceszyc sie nie ma z czego...

    no niedawno jakieś 2 albo 3 lata temu było 2 zł, to była normalna stawka,
    ale wtedy jeszcze nie było innych mozliwości takich jak teraz, konkurencja
    jest przecież ogromna

> [...]

    > I bedziesz mial darmowe bankomaty tego samego banku i darmowe wplaty
    > gotowki w tym banku a jako "bonus" darmowe wyplaty karta w
    > placowkach PKO BP wyposazonych w POSy
    > Jeszcze tanszy jest mBank gdzie przelewy kosztuja po 0,50zl a polecenie
    > zaplaty 1zl (za wszystkie polecenia) ale bankomatow ma mniej a z darmowa
    > wplata gotowki duzo gorzej
    > Bo ja wiem...
    > wszystkie banki wydaja karty ;-)
    > nawet
    > Poczty.
    > do kazdego banku mozesz zrobic przelew z innego banku czy wplate na

    no nie bardzo, z tego co wiem obecne limity dla nowych kont w PKO BP to 300
    zł jednarozowej płatności, a to śmieszne pieniadze jakieś

    --
    Zephyr
    z...@T...pl