  • Data: 2003-08-07 16:57:20
    Temat: Re: o dziadostwie Millenium
    Od: "Wojciech Piotrowski" <f...@N...fx.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na każdym formularzu WU jest (a przynajmniej być musi) do zaznaczenia
    waluta
    > wypłaty. Jest tak ponieważ system WU nie przepuści jeśli nie ma
    zaznaczonej
    > waluty wypłaty. Jeśli więc ktoś, gdzieś dokonał wpłaty na formularzu nie
    > zawierającym tej opcji to znaczy że robił to w jakiejś dziadoskiej
    > instytucji. W tym przypadku Millennium było w porządku.

    Pech, że firma WesternUnion o tym nie wiedziała i w swoim formularzu nie
    umieściła
    pola wyboru waluty. Masz racje - dziadowska instytucja... :-)))

    A ten formularz jest tutaj:
    https://netsage.finali.com/netsage?customer=wu&iid=w
    u-mt&content
    =https%3A%2F%2Fwumt.westernunion.com%2Fasp%2FmtRecei
    ver.asp

    Wojtek