eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankio mbanku - może małe podsumowanieRe: o mbanku - może małe podsumowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: MiKo <m...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: o mbanku - może małe podsumowanie
    Date: Sat, 31 Jan 2004 16:22:42 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <bvggig$ng0$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <bvgd8v$a0c$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: miko.ras.wp-sa.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1075561872 24064 212.77.97.9 (31 Jan 2004 15:11:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Jan 2004 15:11:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <bvgd8v$a0c$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:282104
    [ ukryj nagłówki ]

    waldi wrote:

    > 2 - zmiany w mbanku są niczym innym jak skokiem na kasę. Ich dochodowość w
    > porównaniu do klasycznego banku jest kosmiczna. Zyski z posiadanej gotówki
    > wg moich skromych obliczeń są takie, że mogliby dać oprocentowanie koło
    > 6-10% a i tak by wyszli na swoje. Wyliczyłem koszty mojej placówki i dochody
    > z gotówki wyliczałem 3 razy bo nie wieżyłem, że to tak wygląda. U mnie
    > obsługa call-centre i i całej bankowości on-line (internet, IVR i SMS) to 6%
    > kosztów bezpośrednich !!!
    [...]
    > kierownik

    Niby kierownik, a porownuje koszty CC i bankowosci on-line miedzy
    bankami internetowymi (gdzie jest to fundamentalna sprawa) a
    tradycyjnymi (gdzie jest to wciaz prawie "kwiatek do kozucha").
    Czesto zdarza sie, ze w marmurkach pada caly system, wtedy to jest tylko
    "awaria systemu" a nie banku - ale panienki usmiechaja sie,
    przepraszaja, i nawet czesc operacji potrafia wykonac. Awaria banku
    internetowego to fizyczny brak banku, a na to banki internetowe nie moga
    sobie pozwolic. A podnoszenie niezawodnosci kosztuje (podnoszenie
    wydajnosci tez - w koncu nie wiadomo z gory ilu jednoczesnie klientow
    podlaczy sie do systemu transakcyjnego, a trzeba byc na to przygotowanym).

    Reasumujac - takie porownanie jak wyzej jest nieprzemyslane i nie
    obejmuje calosci tematu (roznic) miedzy tymi rodzajami bankow (to jakby
    porownywac czolg do samochodu).

    Miko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1