  • Data: 2009-11-05 22:54:39
    Temat: Re: o podatkach
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus"

    > Tak, to zdecydowanie najprostsze, najtańsze, najłatwiejsze w egzekucji i
    > natrudniejsze w oszustwie rozwiazanie jest zdecydowanie najgorsze.
    > Zniknęłyby miliony problemów.

    No cóż. Pomarzyć zawsze można. Ludzie w większości jednak tego nie chcą.
    Zawsze się znajdzie jakiś cwaniak, który na ulicy wejdzie na skrzynkę po
    piwie i będzie krzyczał - "Dajcie mi władzę, a ja zabiorę bogatym i dam Wam.
    Dajcie mi władzę, a ja od jutra zajmę się wszystkim. Już nic nie będziecie
    musieli robić i o nic się martwić. Dajcie mi władzę." Tak to już jest. Różni
    ludzie w różny sposób szukają pracy dla siebie.