  • Data: 2012-05-29 23:07:26
    Temat: Re: obligacje korporacyjne?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A możesz podać więcej szczegółów tego UFK? Jaki fundusz wypłaca co
    > kwartał zyski/odsetki?
    >
    > Michał M

    daj znać na priva (wytnij "x" z adresu) to Ci wszystko napiszę i prześlę
    materiały jakie mam

    minimalna kwota inwestycji to tylko 5kzł (jak ktoś ma dziesiątki tys. zł
    na lokatach to warto sobie chociaż trochę portfel zdywersyfikować), ja
    to zrobiłem na zasadzie testu

    opłata za wejście to 1% (alokowane jest 99% wartości wpłaty) czyli min.
    50 zł

    a najbardziej podoba mi się to, że zyski wypłacane są z kapitału czyli
    co 3M dostajesz pełny zysk, a podatek płacisz dopiero w momencie wyjścia
    z inwestycji ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS