  • Data: 2012-05-29 22:19:56
    Temat: Re: obligacje korporacyjne?
    Od: MrMrooz <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Maj, 21:20, air force one <a...@n...pl> wrote:
    > czy dobrze rozumiem, dla przecietnego kowalskiego, ktory chce
    > zainwestowac kilka tysiecy zlotych jedyna mozliwoscia jest rynek wtorny?
    > aby dokonac zakupu powinienem zalozyc rachunek w biurze maklerskim?
    > jakie biuro polecacie pod katem obligacji?

    Są oferty gdzie można wejść z niższym kapitałem - swego czasu była
    oferta PCC Rokita, gdzie można było kupić już od 1 sztuki (100 PLN),
    ostatnio Gettin Noble oferował swoje obligacje z progiem wejścia 25
    tys a chwilę wcześniej była oferta GPW.

    Co do biura - to takie gdzie nie ma opłaty za prowadzenie rachunku
    (albo jest b. niska) i gdzie prowizje są rozsądne. Na forach o
    catalyst pojawiają się mBank, Alior, XTB i BOS.

    Pozdrawiam
    Michał M