  • Data: 2002-06-28 08:31:06
    Temat: Re: obligacje przez inet
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:v27ohuo8j6kseon7lekniel0p05m4ijnqd@4ax.com...
    > Probowalem kupic obligacje na stronie
    > http://www.obligacje.cdmpekao.pl

    > Po podniu numeru mBanku w takim samym formacie (pelne 26 cyfr) lyknal
    > bez problemu. Mieliscie tez taki problem ?

    mBank faktycznie poszedl bez poblemu - przy Multi mialem to samo

    > W jaki sposob nalezy podac nr rachunku papierow wartosciowych do
    > deponowania ?

    Gdzie chcesz podac ten nr?

    > Ile czasu mija od zlozenia zlecenia i przelwu do nabycia ?

    Przy zakupie okreslasz na kiedy wplacisz pieniadze - ja ustwilem na 2 dni -
    po tym terminie przyszedl mi mail ze dyspozycja zostala zrealizowana a
    dokladnie:

    POTWIERDZENIE ZAKUPU nr 200/0/53

    Dyspozycja zakupu obligacji DO..... o numerze identyfikacyjnym D0.-.....-...
    zostala zrealizowana zgodnie z zamówieniem.

    Data zakupu: 02-06-10 r.

    Centralny Dom Maklerski
    Pekao SA

    Dane transakcji sa dostepne w Systemie CDM w opcji "Historia"

    --
    JaKi