eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiobsluga PAYPAL - konta zagraniczneRe: obsluga PAYPAL - konta zagraniczne
  • Data: 2004-06-11 06:36:00
    Temat: Re: obsluga PAYPAL - konta zagraniczne
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    b...@g...pl wrote:
    > Miernik <m...@c...pl> napisał(a):
    > ..
    >> Nawet rodowitym amerykanom nie odblokowywują, Paypal to robi
    >> specjalnie, dopiero pozew sądowy ich zmiękcza.
    >> Jak Ci przyblokują pareset dolców to będziesz płakał.
    >> Chcecie to se używajcie Paypala, ale za głupotę się płaci, mi żal
    >> już nie będzie jak was Paypal okradnie, przecież ostrzegałem...
    >
    > W USA narazie nie bylo przypadku aby ktokolwiek stracil pieniadze z
    > konta PayPala poniewaz konta PayPala sa ubezpieczone na $100 tys.
    > podobnie jak wszystkie inne konta bankowe ubezpieczone sa w USA na
    > minimum $100 tys. automatycznie.

    Oj naiwny naiwny... To ubezpieczenie jest jedynie na wypadek
    bankructwa całego Paypala, a temu jak na razie do tego daleko i nie ma
    z tej strony żadnego zagrożenia.

    Tysiące osób natomiast straciło kasę poprzez zdefraudowanie jej przez
    samego Paypala, przed czym nie ma żadnego zabezpieczenia.

    Paypal w przypadku gdy może mieć jakąkolwiek wymówkę że może to być
    fraud blokuje kasę czyli udając że uniemożliwia fraud, sam robi fraud.
    Bogu ducha winnym osobom jeśli oddaje w ogóle to po pół roku, a to się
    udaje jedynie bardzo wytrwale walczącym z Paypalem osobom, i to zwykle
    po wniesieniu pozwu przeciwko Paypalowi. Reszcie kasa przepada na
    rzecz Paypala.

    A wymówki Paypala na zablokowanie kasy są tak idiotyczne jak:
    zalogowałeś się z tego IP co ktoś komu kiedyś już zablokowaliśmy konto
    (a to IP nie bywają dynamiczne, domów z DSL się nie sprzedaje..?),
    zalogowałeś się z IP innego kraju niż jesteś zarejestrowany (a to
    amerykanie nie jeżdżą do innych krajów na wczasy/business?), zapłacił
    Tobie ktoś kto zrobił komuś innemu kiedyś jakiś fraud/chargeback (no i
    w obec tego Paypal niby ma okraść mnie, żeby było sprawiedliwie -
    wszyscy zostają okradzeni po równo, tak?).


    Poza tym nie powiesz mi chyba że oznaką uczciwości ze strony Paypala
    jest umożliwienie wpływania kasy od płacących na zablokowane konta
    przez wiele miesięcy po zablokowaniu? Blokada jeśli już powinna
    również uniemożliwiać wpływanie kasy. W przeciwnym wypadku kontrahenci
    nieszczęśnika któremu Paypal zablokował konto przez kilka/kilkanaście
    dni po zablokowaniu dalej płacą za wygrane w tym czasie aukcje na
    Paypala, bo już sprzedający nie ma żadnej możliwości ich poinformować
    że konto jest zablokowane. Sprzedający musi więc im wysłać przedmioty,
    gdyż kupujący zapłacili, ale tej kasy sprzedający nigdy nie zobaczy.

    --
    Miernik _________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1