    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: obsługa w BZWBK
    Date: Thu, 03 Apr 2008 09:08:54 +0200

    Piotras_ napisał(a):

    > czy podnieść limit na KK oraz poustawiać limity dziennie i inne mogę
    > tylko w oddziale w którym odbierałem kartę? Czy jakimkolwiek?

    Teoretycznie w jakimkolwiek, ale oni chyba i tak przesyłają papierki do
    oddziału macierzystego. Jeśli masz możliwość to wybierz macierzysty.

    > I na jaki limit mogę liczyć w stosunku do zarobków? Oni patrzą na kwotę
    > brutto na umowie o pracę czy faktyczne pieniądze wpływające na konto (bo
    > tych drugich z reguły jest więcej niż tych pierwszych). Szukałem na ich
    > stronie wniosków o podwyższenie limitów do pobrania, ale nie mogę
    > znaleźć :/. Chodzi o kartę money.pl.

    Jeśli masz ror w bzwbk, to patrzą na ten ror jaką masz wypłatę za
    ostatnie 3 miesiące i nie musisz nawet przynosić zaświadczenia o
    zarobkach. Jeśli nie masz u nich ror-u, to opierają się na zaświadczeniu
    o zarobkach.

    Karol