  • Data: 2012-02-17 10:38:10
    Temat: Re: od 20 Meritum w dół
    Od: eisenberg <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lut, 03:57, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Darek" jhjfn7$m...@i...gazeta.pl

    > A są jeszcze z codzienną kapitalizacją? Chyba nie ma.
    > Tojota daje miau.
    >
    >  http://www.toyotabank.pl/Plan_depozytowy+19.html
    >
    > To zwykłe lokaty?

    Lokat nie widzę, póki co zostało tylko
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/meri
    tumkonto_silnie_zarabiajace#r,main,selectedTab=9434.
    Nie mogę sprawdzić, bo całą kasę jaką trzymam w Meritum przeniosłem na
    lokatę powitalną (w grudniu) i ostatnio na lokatę z gwarancją.
    Powitalna kończy mi się na pocz. marca. Mam nadzieję, że do tego czasu
    nie zniosą jeszcze dziennej kapitalizacji na "silnym".