  • Data: 2012-02-17 20:44:31
    Temat: Re: od 20 Meritum w dół
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-17 21:00, eisenberg pisze:

    > Nie myślę o zamykaniu, chyba że znacząco pogorszą warunki

    W moim przypadku właśnie pogorszyli (konto Wydajesz&Zarabiasz).
    Natomiast póki koleżanka jest na wyciągnięcie ręki to OK, jednak jeśli
    wyjedzie do innego miasta, a już nie daj Boże kraju to masz spory
    problem. Ot, taka przestroga. Według informacji z BZ WBK nie ma innej
    możliwości jak wspólne stawiennictwo w 1 oddziale.