  • Data: 2009-09-15 19:13:08
    Temat: Re: od czego zależy wymienialność złotóki i jej kurs
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kigam <p...@g...com> napisał(a):

    > Kim są natomiast osoby nie potrafiące korzystać np. z googla? Aż się boję
    > pomyśleć bo mam bardzo bujną wyobraźnię.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kurs_walutowy
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wymienialno%C5%9B%C4%87
    _waluty

    > http://mfiles.pl/pl/index.php/Kurs_walutowy
    >
    > http://tms.blog.onet.pl/Co-wplywa-na-kurs-walutowy,2
    ,ID341755627,n

    > http://www.sciaga.pl/tekst/21485-22-
    miedzynarodowe_stosunki_gospodarcze_wykl
    > ady
    >
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rynek-w-czapce-niewi
    dce-Prognozowanie-
    kursu-
    > walut-to-wyzwanie-dla-analitykow-1389435.html
    >
    > http://www.biznesopedia.pl/kurs-walutowy.htm
    >

    > ufffffffffffffffff

    dziękuję jakoś przez ten bełkot przebrnąłem i mam kolejne pytanie
    1.kto ogłasza kurs złotówki i na podstawie jakiej skali wyznacza jej wartość
    czy jest to kilka skal czy jedna oraz jaka każda ze skal ma wagę, innymi
    słowy jaki jest wzór na wartość złotówki podczas wymiany na inne waluty?