  • Data: 2003-06-10 15:40:50
    Temat: Re: od strony rzeczywistej
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:
> [...]

    Zadzwoniłem, zapytałem.
    Bardzo miła pani powiedziała, że owszem nie uczestniczą bezpośrednio w
    KIR, a przelewy obsługuje ich bank rozliczający.
    Natomiast zaprzeczyła wyraźnie, jakoby bank regulował swoje zobowiązania
    wobec innych gotówką i zdziwiła się na ten pomysł.

    Wcale mi nie ustępujesz pod tym względem.
    Jeśli nie lubisz tego typu dyskusji, to nie zabieraj głosu.

    Przyjąłem.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl