    From: "Adam Gold" <4...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: odkrecanie
    Date: Tue, 14 Sep 2004 19:14:51 +0000 (UTC)

    No i po 5 dniach odzwonili.Twierdza ze to wylacznie moja sprawa w tej chwili
    kontakty powinienem nawiazywac juz tylko z windykacja.Na moja niesmiala
    sugestie ze w ich interesie chyba tez jest by te papiery raz jeszcze
    zweryfikowac, poniewaz dzisiaj sprawdzalem ze moj dowod ktorym sie posluzono
    w bazie UM widnieje jako skradziony dowiedzialem sie ze nie ma potrzeby tego
    robic.Tak sie zastanawiam czy jezeli po sprawie okaze sie sie bank nie
    zweryfikowal rzetelnie tych papierow (z ktorych DO i prawo jazdy bylo
    kradzione i zgloszone a zarobki i zatrudnienie sfalszowane) to czy moglbym
    dochodzic od banku jakiegos zadosuczynienia? Tak po prostu dla zasady.A
    najlepsze ze jezeli twierdza ze to ja to prosilem bym mogl zobaczyc te
    papiery ktore niby zlozylem. Okazalo sie ze nie moge. Czyli nie moge
    zobaczyc sojego podpisu np na mojej umowie?Dziwaczne.