    From: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: odkrecanie
    Date: Wed, 15 Sep 2004 13:34:15 +0200
    Sender: t...@t...oldfield.org.pl

    On Tue, 14 Sep 2004 19:14:51 +0000 (UTC), "Adam Gold"
    <4...@N...gazeta.pl> wrote:

    >dochodzic od banku jakiegos zadosuczynienia? Tak po prostu dla zasady.A
    >najlepsze ze jezeli twierdza ze to ja to prosilem bym mogl zobaczyc te
    >papiery ktore niby zlozylem. Okazalo sie ze nie moge. Czyli nie moge
    >zobaczyc sojego podpisu np na mojej umowie?Dziwaczne.

    Mógłbys, ale tylko wtedy, jeśli poniósłbys jakieś straty. Inna sprawa,
    że na Twoim miejscu bym natychmiast zażądał od BIK danych jakie mają
    na Twój temat. jeśli jest tam tenm kredyt, to wtedy wal w bank z
    żądaniem usunięcia tych danych, a jeśli niezareaguje, to do GIODO.
    --