eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodmowa platnosci karta przez sklepRe: odmowa platnosci karta przez sklep
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.viknet.p
    l!not-for-mail
    From: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: odmowa platnosci karta przez sklep
    Date: Fri, 6 Jan 2006 00:33:06 +0100
    Organization: VikNet NEWS Server
    Lines: 35
    Message-ID: <dpkabi$2n74$1@main.viknet.pl>
    References: <dpehd9$5di$1@atena.e-wro.net>
    NNTP-Posting-Host: solo
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: main.viknet.pl 1136503986 89316 193.29.255.71 (5 Jan 2006 23:33:06 GMT)
    X-Complaints-To: b...@p...viknet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Jan 2006 23:33:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    x-mimeole: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:374244
    [ ukryj nagłówki ]

    Tab Master wrote:
    > dzisiaj sprzedawca odmowil mi przyjecia platnosci za towar mimo tego
    > ze na drzwiach byly stosowne nalepki i zadnej informacji o minimalnych
    > limitach platnosci bezgotowkowych czy tez jakiejs awarii sprzedawca
    > oswiadczyl mi z nieukrywanym usmiechem na twarzy, ze no wie pan dla
    > takich kwot to nie.... (za towar placilem ponad 20 zl co mnie troche
    > zdziwilo)
    > zaczal cos marudzic o oplatach itd,

    Moj sposób jest prosty jak drut i choć tylko raz go wypróbowałem, to
    zadziałał.
    Nie przyjęli karty, więc powiedziałem spokojnie, że wystawili towar z
    określeniem ceny, a na drzwiach określili sposób płatności (kartą).
    Przyjąłem ich ofertę cenową i sposób płatności, a więc są zobowiązani
    transakcję zrealizować. Potem dodałem, że skoro nie przyjmują karty (w
    tym momencie ją odebrałem), to rozumiem to jako jakąś niesamowitą
    promocję, która zwalnia mnie z płatności w ogóle. Powiedziałem
    "dziękuję", wziąłem towar i wyszedłem. Zanim pan pozbierał zęby,
    wygramolił się zza lady ja już byłem na ulicy. Podbiegł i zaprzeczył
    jakiejkolwiek promocji. Zapytałem więc co go zwalnia z realizacji
    transakcji, którą miał obowiązek zakończyć tak jak chciałem, czyli
    kartą. Dodałem, że jeśli uważa, że towar ukradłem, to chyba powinniśmy
    wezwać policję, która wyjaśni okoliczności i sprawdzi czy wina lezy po
    mojej stronie czy jego.
    Pan zacisnął zęby, przeprosił, zaprosił do sklepu gdzie przyjął płatność
    kartą i się rozstaliśmy.
    Trzeba być bezczelnym - równie bezczelnym jak osoba, która nie przyjmuje
    karty, a nigdzie wcześniej nie mogłeś się dowiedzieć, że sa jakieś
    ograniczenia przy płatności KK.


    --
    Pozdrawiam
    Leszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1