eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodmowa wydania KK w PolbankuRe: odmowa wydania KK w Polbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!polsl.pl!not-for
    -mail
    From: Sebastian <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: odmowa wydania KK w Polbanku
    Date: Tue, 16 Mar 2010 07:41:57 +0100
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 24
    Message-ID: <hnn968$bbi$1@polsl.pl>
    References: <4b9ea1ba$1@news.home.net.pl> <hnmk52$vko$1@node2.news.atman.pl>
    <hnmkj2$3mt$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <4b9f2358$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: kapsel.itam.zabrze.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: polsl.pl 1268721672 11634 212.106.188.93 (16 Mar 2010 06:41:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2010 06:41:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Lightning/0.9 Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <4b9f2358$1@news.home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:522257
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-03-16 07:21, darek pisze:
    > Użytkownik "MarekZ" napisał:
    >> No ale kredytu nie weźmie, bo korzysta ze zbyt wielu produktów
    >> kredytowych.
    >
    > No własnie. Planowałem w niedalekiej przyszłości samochodowy :-)
    > Swoją drogą to zdarzenie ma swoje dobre strony, jeśli inne banki równie
    > "solidnie" podejdą do wytycznych to świadomi być musimy że musimy spełnić
    > dodatkowe wymagania, których wcześnie nie braliśmy pod uwagę.
    >
    > Swoją drogą to i tak dziwne zachowanie. U konkurencji usłyszałbym "proszę
    > zamknąć jedeą z użytkowanych już KK a my z przyjemnością wręczymy Panu
    > naszą...ale pewnie jestem z jeszcze innych względów klientem "nie takim"...
    >
    > darek

    Ja bym stawiał na brak refleksu miłej pani. Z moich doświadczeń obsługa
    w Polbanku jest sympatyczna ale niezbyt kompetentna. Obsługa mojej
    placówki potrzebuje 2 wizyt do zmiany jednego z limitów transakcyjnych i
    twierdzi, że w Polbanku nie ma i nigdy nie było kart debetowych.

    --
    Pozdrawiam
    Sebastian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1