  • Data: 2007-05-20 06:23:12
    Temat: Re: odnawianie sie limitu na kk mBanku
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sumie uświadomiłem sobie teraz, że nie istnieje żaden logiczny powód,
    > aby było ograniczenie 2-krotności limitu. Skoro kartą da się wypłacić z
    > bankomatu POMIMO wykorzystanego w całości limitu, to dlaczego nie
    > 50-krotność, hmmm. Ktoś testował? Ja

    Nie no, karta ma swój limit i jego nie przekroczysz. Cały bajer polega na
    tym że ona się spłaca w danym dniu z rachunku podpiętego do karty i w tym
    dniu odnawia się limit. A to że debetuje się ten rachunek to inna sprawa.
    Czy zdołasz wybrać po raz 3-ci limit nie spłacając go zależy od sprawności
    monitoringu w banku. A one raczej sprawne są. I zablokują karte.

    Darek