  • Data: 2008-04-06 14:03:26
    Temat: Re: odsetki ING - OKO
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:ftako4$lkg$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > hmmm... system raczej pokazuje to co się znajdzie po kapitalizacji... ja
    > chyba źle liczę, zaokrąglam, itp... ale gdzie w którym miesjcu?

    > Jak wpłacam pieniądze 2 kwietnia to odsetki będę również miał za ten
    > dzień, czy może od przyszłego dnia?

    Powinieneś mieć także za 2 kwietnia. Jak policzysz dodatkowy tysiąc od 3
    kwietnia, wprawdzie wyjdzie 1,26, ale nie będzie to prawidłowe. Można sobie
    wyobrazić taką wadę algorytmu w ING, że nie nalicza odsetek za pierwszy
    dzień a nalicza za to za ostatni, czyli za dzień, w którym środki zostają
    wypłacone.

    Czy tak jest, nie potrafię stwierdzić, bo przez ich rachunki mam tylko
    chwilowe przepływy nie zahaczające o zmianę miesięcy. Musiałby sprawdzić
    ktoś, kto te rachunki regularniej zasila.

    marekz