    From: Tomek z Wawy <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: odsetki na karcie kredytowej
    Date: Tue, 13 Oct 2009 12:58:22 -0700 (PDT)

    On 13 Paź, 21:50, notveryoldman <n...@g...pl>
    wrote:

    > Po tygodniu nadszedł kolejny wyciąg i w nim pojawiła się pozycja
    > "odsetki" na kwotę ok. 35 zł. To, że się pojawią odsetki, to było
    > wiadomo, ale dlaczego aż 35 zł? Oprocentowanie kredytu jest 20%, czyli
    > 20% od 35 zł to jest 7 zł w skali roku, czyli 2 grosze za jeden dzień.
    > Czegoś nie wiem, źle rozumiem, czy nie tak naliczyli? Jak to jest z
    > odsetkami od niespłaconej części zadłużenia?

    Ech, a ja się zastanawiałem jak Banki zarabiają na kk... już wiem. Czy
    nikt nie czyta jak działa kk i tak sobie jej używa? Naliczono Ci
    oprocentowanie od daty zaksięgowania operacji do dnia spłaty, a nie za
    jeden dzień i nie od pozostałej do spłaty kwoty tylko od całości do
    dnia spłaty części i dalej od reszty...