eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodstąpienie od umowyRe: odstąpienie od umowy
  • Data: 2012-02-24 22:13:06
    Temat: Re: odstąpienie od umowy
    Od: Majka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-02-24 20:15, cef pisze:
    > Konfabulator wrote:
    >
    >> umowy zawartej w
    >> banku, powołując się na te przepisy, rozwiązać nie można, bez zgody
    >> banku. ........ Złożone przez
    >> Ciebie pismo powinno pozostać bez reakcji banku, chyba, że masz na
    >> piśmie potwierdzenie wykonania tej dyspozycji.
    >
    > I tak się stanie. Po dwóch miesiącach przyślą jej kartę i wtedy ona się
    > zorientuje,
    > że coś nie tak. Albo nie przyślą i tylko saldo pewnie będzie przeurocze:
    > niedozwolony debet,
    > bo naliczyli opłaty, a klientka nie zasiliła itp
    > To się da odkręcić :-)

    Odstąpienie nastąpiło na druku banku, na którym zawarte były podane
    wyżej przepisy i konto zostało zamknięte od ręki, a środki znajdujące
    się na koncie zostały przelane na podane przeze mnie konto.
    Tak myślę teraz, że to pracownica banku popełniła błąd, tylko ten
    oryginalny druk? Pomyślałam też, że może dlatego, że choć umowa zawarta
    w banku to dotyczyła konta internetowego. Jednak i ta hipoteza upada w
    świetle tych 2 tygodni i tego co do mnie mówiła pani z banku, że zawsze
    można odstąpić od umowy.
    No to chyba pana Rzecznika będę musiała przeprosić, a pani z banku chyba
    się oberwie.
    Pozdrawiam Majka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1