    From: Pyrtek <u...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oferta PZU
    Date: Sun, 02 May 2010 09:05:50 +0200

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości grup

    > Za wcześnie na razie na spekulacje "kiedy sprzedać".

    Głupstwa gadacie.
    Nie jest ważne ile się na walorze dotychczas zarobiło/straciło. Ważny
    jest stan obecny i szacowane perspektywy. Zasada jest prosta: Załóż
    sobie jakiś horyzont. Uważasz, że wzrośnie - trzymaj (kup/dokup),
    uważasz, że spadnie - sprzedaj. W tym zakresie jesteś wolnym
    człowiekiem. Nie musisz być wszechwiedzący niczym Bóg. Wystarczy, że
    będziesz cwańszy od większości ważonej.
    Kupowaliśmy w IPO, bo zakładaliśmy, że do debiutu wzrośnie. Być może
    spadnie. Ale tak-czy-siak na debiucie będziemy mieli akcje PZU za blisko
    10k. No i teraz możemy (będziemy mogli) sobie gdybać. Ja gdybam, że PZU
    nie upadnie. Będzie jak PEO, TPS, KGH. Natomiast nowym czynnikiem jest
    kapitał akcji pracowniczych, które trafią na parkiet. Oczywiście więcej
    zarobić (i stracić) można na kontraktach, jeszcze wiecej na forexie. No
    - ale robi się już wykład z praktyki gry na giełdzie...

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek