  • Data: 2005-03-31 19:53:34
    Temat: Re: ogloszenie obnizki stop% a kurs chf
    Od: "Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości
    news:d2g6n2$c0n$1@news.onet.pl...

    > No to gratulacje za szybka reakcje :). Ale na drugi raz sugeruje, by
    > przewalutowania/splaty/transze robic tak, by na dwa-trzy tygdnie przed
    > terminem zapadalnosci miec uz ustalony kurs wymiany. Na miesiac przed
    > mozna jeszcze spekulowac probjac trafic w lepszy moment do takiej
    > transakcji (nizy kurs przy splacie/wyzszy kurs przy uruchomieniu), a potem
    > juz tylko czekac na rozliczenie transakcji fizycznie. To duzo mniej
    > frustrujace, niz takie czekanie do ostatiego dnia i liczeie z kalklatorem
    > w reku, ile trzeba bedzie doplacic lub ile sie zaoszczedzi :)

    Nie bardzo rozumiem jak to jest z tym wczesniejszym ustalaniem kursu
    wymiany? Czy chodzi o probe negocjacji z bankiem kursu, czy jest to jakas
    usluga? Mozesz rozwinac troche ten temat. Z informacji jakie dostalem od
    banku wynikala tylko opcja - przeliczenie wysokosci kredytu w chf wg kursu z
    dnia podpisania umowy i wyplata wg kursu z dnia wyplaty. Innej opcji nie
    bylo. Mam jeszcze jedna transze do wyplaty za okolo 20 dni, wiec informacja
    ta byla by dla mnie bardzo przydatna.

    pozdrawiam,
    Marcin