    From: "marek_rzepecki" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ok
    Date: Thu, 30 Jan 2003 15:41:17 +0100

    news:b1b92o$ghj$1@news.tpi.pl...
> [...]
    <Eur>.

    > Pochwalisz się czy znalazłeś najtańsze rozwiązanie ? Czy typowe, pierwsze,
    zdatne do użytku?

    Nie no skad jasne ze powiem:)
    Ktos mi na prv posta posuau ze trzeba zalozyc sobie w niemieckim banq konto
    w Eur. -> rowniez w polsce z tym ze najlepiej byloby aby to konto bylo w
    banq ktory jest korespondentem tego w niemczech (podobno nie musi koniecznie
    w polsce to byc niemiecko_brzmiacy bank), nastepnie dokonujesz wpuaty w tym
    niemieckim i zlecasz SWIFT do polskiego. Nie wiem czy dobze mowie bo
    zaznaczam ze sie na tym fooogole nie znam, jezeli zle to zrozumiauem to
    lepiej moze jak nic nie bede pisau bo moj przedmowca na prv. pewnie czyta
    tez te posty i niezle usmialby sie. Najlepiej jak on sam wam wyjasnilby "co
    i jak z czym jesc". Ja osobiscie jutro ide z "tym" do jakiegos banq.
    Poslucham jak sie to ma od strony "pani z okienka", i mam nadzieje ze nikogo
    nie udusze...:))pozdrawiam
    marek
    ICQ:137738691 ; GG:1666166