  • Data: 2011-02-08 23:11:41
    Temat: Re: onet odkryl jednogroszowki
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.02.2011 10:13, mvoicem wrote:

    > Problemem może być sama obecność smutnych panów i mnóstwo czasu
    > straconego w ich siedzibie, niezależnie od tego czy potem coś z tego
    > wyjdzie czy nie.
    >
    > To że coś można robić wg regulaminu, nie oznacza że nadal będzie tak
    > samo traktowane po stutysięcznym zwielokrotnieniu.

    Ja miałem telefon od dyrektora oddziału Alior Banku, który mnie
    przestraszył nie na żarty. Uznałem, że gra nie jest warta świeczki, a
    przelewów zrobiłem niewiele.

    Ale już 16.07.2009 zadałem na grupie pytanie o bank pozwalający na
    import przelewów a nawet miałem zakładać konto w tym celu :) Ograniczyła
    mnie albo opłata za przelew albo dostępność importu jedynie w kontach
    firmowych.