eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiopłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach › Re: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
  • Data: 2009-08-01 00:04:57
    Temat: Re: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h4h8kf$nu6$1@inews.gazeta.pl...

    > ja próbowałem w mbanku proponowali najtańsze dla mnie hdi bez NW
    > poszedłem bezpośrednio do hdi dostałem 20zł taniej z NW

    A nie dalej jak 3 dni temu w tv był program jak działa ta firma. W
    skrócie pewien pan miał stłuczkę, złożył wniosek o odszkodowanie, ale
    ubezpieczyciel stwierdził, że szkody są większe niż mogły by powstać w
    opisanej stłuczce i zamiast odszkodowania złożył doniesienie do prokuratury,
    powołując się na opinię rzeczoznawców z firmy. Prokurator oskarżył tego
    pana, po czym pan ten 6 lat udowadniał w sądzie, że nie jest wielbłądem. A
    gdy po uprawomocnieniu się wyroku uniewinniającego go w sprawie karnej
    ponownie zgłosił się do ubezpieczyciela po odszkodowanie, usłyszał jedynie,
    że... się przedawniło.
    Oczywiście gdy reporterzy próbowali dotrzeć do kogokolwiek w tej firmie,
    kto miałby w tej sprawie coś do powiedzenia, było to niemożliwe. Na pisemne
    zapytanie potrafili odpowiedzieć tylko tyle, że... nie komentują publicznie
    spraw, które znalazły swój finał w sądzie.