  • Data: 2003-05-13 18:48:30
    Temat: Re: opłata za udostepnienie czy oplata za usluge (dlugie)
    Od: "JaGery" <j...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Musze przyznać, że mnie zaskoczyli pozytwnie...
    Dzisiaj dostałem wiadomość, że opłata za Citi Phone wynika z regulaminu itd.
    itp. i jest naliczana słusznie. Ale w drodze wyjątku skoro nie korzystam z
    tej uslugi, to nie będą mi naliczać za nią opłaty przez 6 miesiecy! I
    jeszcze wycofają naliczoną opłate! Hmm... Dobre i to :-)
    Pozdrawiam JaGery.