    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oplaty rachunek firmowy
    Date: Tue, 24 Oct 2006 12:10:41 +0200

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:ehkocf$ibc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a jakie to ma znaczenie?
    > o ile oplata bedzie wyzsze jezeli x/30 a nie x/31?
    >
    > zastanowiles sie o jaką kwotę chcesz "walczyć"?
    > zastanów się nad kosztem alternatywnym tego działania...

    Ale ja nie chcę o nic walczyć ani tym bardziej zastanawiać się nad
    kosztami alternatywnymi. Ja chcę to wiedzieć i ewentualnie
    zastanowić się czy BRE robi to poprawnie, bo na przykład w roku
    przestepnym BRE nalicza odsetki nie do końca poprawnie pod
    względem matematycznym, tzn. nie uwzględnia faktu, że rok ma 366
    dni. Takich drobnych nieprawidłowości jest więcej.

    Rzecz której dotyczy wątek nie jest okreslona ani w regulaminie,
    ani w umowie, ani w TOiP (no chyba, że słabo szukałem :) co mi
    sugeruje, że spotkam się z liczeniem x/30 jak znam BRE. Ot ciekawy
    jestem.

    A ta róznica to powinno być coś w granicach od 2 do 39 groszy,
    zaleznie od ilości dni.

    marekz