  • Data: 2006-10-24 11:19:26
    Temat: Re: oplaty rachunek firmowy
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał
    w wiadomości news:ehks5o$2m5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Liczy poprawnie zgodnie z art.52 ustawy Prawo Bankowe i w
    > zgodzie ze swoim regulaminem - §36
    > http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/65799/Regulamin_rachunek_biezacy_65799.pdf

    Tak, paragraf 36 jest mi znany. Raczej chciałem popatrzeć na takie
    rzeczy pod kątem "matematycznym" niz zgodności z przepisami czy
    regulaminami.

    > Może kwestie te reguluje Kodeks Cywilny? (Art. 114)

    Pewnie masz rację. Wprawdzie BRE określa okres wypowiedzenia w
    dniach (30 dni), a nie w miesiącach, ale w TOiP chyba opłata jest
    okreslona jako miesięczna (nie chce mi sie teraz szukać).
    Dostałem już na maila odpowiedź, że BRE liczy to jako x/30.

    marekz