  • Data: 2005-12-15 00:08:27
    Temat: Re: oplaty w fortis banku
    Od: Grzegorz Podsiadlo <n...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mysle, ze oplata zalezy od uznania pracownika oddzialu - w II O/W-wa
    > moze jej nie biora a w innych biorą. Jak cos jest nieprecyzyjnie
    > zapisane

    Wydaje mi się że masz rację. Ze trzy miesiące temu brałem historię konta z
    pieczątkami z sześciu ostatnich miesięcy. Pamiętając straszną historię o
    drukowaniu historii wielkim fontem i wielkiej opłacie za to dopytywałem się
    ile kosztuje historia. Napisali mi że ileśtam. W oddziale (filia na
    Wiejskiej, DC) nie wzięli nic, koleś powiedział "przecież nie będziemy
    kasować naszych klientów za to".

    --
    empeg