  • Data: 2004-08-20 16:20:23
    Temat: Re: opoznione ksiegowanie
    Od: "Adam" <f...@m...signature> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wiola" <b...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cg53uk$l00$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Użytkownik "JaKi"
    > <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl>
    > kontrolowanie
    > nie o to chodzi, mam kwitek z data wyplacenia pensji, chodzi o to ze bank
    > moze sobie pieniadze zaksiegowac po dwoch dniach bo cos tam...to jest ich
    > wina, ze maja takie opoznienia. Znajomi ktorzy maja konta w innych bankach
    > niz BP nie maja tego problemu. zastanawiam sie czy oni nie robia tego
    > specjalnie 1000 klientow ktorym zaksieguja pozniej wpalty, nalicza
    > odsetki i prosze jaki zysk:)))) wiec jakim prawem sciagaja ze mnie
    > odsetki? jest to niewielka kwota, powiedzialabym ze zadna, ale chodzi o
    > pewne zasady.

    Rownie dobrze moze byc to kwestia banku, z ktorego wyplaca kase Twoja firma
    albo kwesta godziny o ktorej wyszedl przelew. Jezeli jednak przelew krajowy
    faktycznie dochodzi do Twojego banku po 2 dniach to ja bym bank szybko
    zmienil.

    A odsetki sciagaja wedle regulaminu. Jest to koszt Twoich przypuszczen, ze
    kasa "powinna" juz byc na koncie.

    --
    pozdrawiam,
    Adam