  • Data: 2004-08-21 06:46:48
    Temat: Re: opoznione ksiegowanie
    Od: Jarosław Siebert <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, Aug 20, 2004 at 03:54:43PM +0200, JaKi wrote:

    > Użytkownik "wiola" <b...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > . Okazalo
    > >
    > A wczytaj sie w umowę, pewnie pisze że Twoim obowiązkiem jest kontrolowanie
    > stanu rachunków ;-)
    witam,
    miałem podobną sytuację: sprawdziłem stan konta, było 300 zł (od
    kilku dni), wypłaciłem, nacieszyłem się, a po jakimś czasie zaksięgowali
    wcześniejszą operację o której już dawno zapomiałem. Nie miałem debetu więc
    udzielili automatycznie kredytu i przy nstępnym wpływie na konto pobrali od
    niego odsetki.
    Dziwne, że wszystkie transakcje dokonywane były z jednego bankomatu, a
    informacje o nich księgowane były z różnymi opóźnieniami i w pokręconej
    kolejności. Dodatkowo bank odrzucił reklamację karnych odsetek. Mowa o lukas
    bank sa oczywiście.

    Pozdrawiam i wkrótce zamykam tam rachunek

    Jarek

    p.s. zgadzam się, że trzeba dodatkowo kontrolować historię konta, ale po co w
    takim razie historia w koncie internetowym i skąd aż takie opóznienia w
    systemie oraz pomieszanie kolejności transakcji?

    --
    :: Jarosław Siebert ::