  • Data: 2008-12-17 02:20:52
    Temat: Re: oprocentowanie ROR
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "szczurwa" a...@a...goo
    glegroups.com

    > "Rachunek ROR Konto Free", przyznam, że fajnie, choć takiej nazwy nie widzę

    : U mnie nie ma nic, ale naliczają 0,10 %. Tak więc chyba spoko...

    Spoko... Bank BZ WBK... Rachunek ROR... Pamięć RAM... Artykuły AGD...

    Poza tym... Kto dziś na RORze trzyma pieniądze? :)
    Albo inaczej -- co mi po tym, że Nordea zaksięguje
    natychmiast makulaturę wpłaconą za pomocą wpłatomatu?
    0.1 czy zero -- co za różnica?!

    A tak poważniej... Złotówka równiuteńka spada...
    Chyba można narysować śliczną prostą wstępowania
    euro wyrażonego złotówką... Można (jak na razie)
    doskonale (bez obliczeń i bez rozkładających się
    studentów czy innych Gausów) wywróżyć ;) wartość
    euro wyrażoną złotówkami i datą/czasem...

    Czy w tej sytuacji jakiekolwiek opromilowanie konta złotówkowego ma jakikolwiek
    sens?!
    Euro spadnie po świętach? Po szale (i szalikach) świątecznych zakupów? :) Wątpię...
    Zawsze byłem człowiekiem słabej wiary...
    Nie bierzcie ze mnie przykładu... (z Mille)
    Dla mnie te opromilowania są tylko sportem...
    Pieniądze zamierzam upuścić, kupując samochód...
    I obawiam się, że mam właśnie ostatnie dni na kupno po ,,dzisiejszej'' cenie...
    Później już tylko może być drożej i drożej...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'