  • Data: 2010-12-16 11:07:46
    Temat: Re: optymalizacja lokaty z konta skarbonka w getin online
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Chcę zoptymalizować kwotę lokaty 3m w getinonline.
    >
    > Krzysztof kiedyś na grupie napisał:
    > "Optymalnie wychodzi codziennana 3-mies na 1015.98; jak doliczysz 1zl od
    > kazdej takiej lokaty to wychodzi ok. 5.4% nominalnie, co przebija
    > pozostale oferty. "
    >
    > Aby to policzyć to trzeba wiedzieć:
    > - ile dni ma lokata 3 miesięczna.
    > - jak zaokrąglają odsetki.

    Ilość dni nie ma wiekszego znaczenia przy lokatach codziennych
    =0,135/4,85%*365=1015,979 ==>1015,98 zaokraglamy w górę

    =1015,98*4,85%/35=0,135000008==>0,14 :)

    92*0,14+1=13,88
    13,88/92*365*100/1015,98=5,42%

    91*0,14+1=13,74
    13,74/91*365*100/1015,98=5,4244%

    > Ktoś wie?
    >
    > I na koniec, czy ktoś to testował w praktyce? Dopisują tyle odsetek co
    > trzeba?

    Działa idelanie

    > PS Ile czekaliście na kuriera? Założyłem konto w poniedziałek wieczorem,
    > tego samego dnia dzwonili z getina, ale kurier się nie odzywa.

    Ja kuriera musiałem ścigac a i tak potem sam musiałem jechać po odbior umowy
    do ich biura :(

    Damian