eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiosobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartąRe: osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
  • Data: 2015-06-04 19:48:10
    Temat: Re: osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > za swoją kartę nic nie płacę, nie mam obowiązku
    > wykonywania jakichkolwiek płatności

    dlatego pytałem czy istnieją takie katy za które trzeba płacić
    a transakcja jednogroszowa zwalnia z opłaty - gdyż właśnie dla
    użytkowników takich kart moja metoda jest sposobem oszczędzania

    ty masz lepszą ofertę - i chwała Tobie że takową znalazłeś...

    > a Owsiak? coś ostatnio mam mieszane odczucia odnośnie
    > jego transparentności i wośp/złoty melon itp...

    ja szacuję jego wiarygodność na poziomie mniej więcej
    równym wiarygodności Kościoła Katolickiego i Caritasu

    czyli ociupinkę powyżej wiarygodności mafii :)
    i być może dlatego szkoda mi dać na niego np. 10zł

    ale na jeden grosz niewątpliwie zasługuje :) zwłaszcza gdybym
    ja miał oszczędzić 4,99zł a nawet "tylko" oszczędzić 1,99zł