  • 1. Data: 2015-06-03 14:24:37
    Temat: osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
    Od: n...@p...pl

    czymś pochwalę się ale wcześniej załatwię swoją prywatę :)

    pytanie do tutejszych fachowców - które banki oferują
    debetówkę bez miesięcznej opłaty za kartę albo zupełnie
    bezwarunkowo albo pod warunkiem dokonania jednej lub
    więcej transakcji bezgotówkowych (ale nie narzucają
    kwoty tychże operacji?!

    odwdzięczę się poradą, jak dokonać w internecie
    transakcji kartowej na "zawrotną" kwotę 0,01zł

    jeśli taka transakcja zwalnia z opłaty za kartę
    ratując np. 3zł lub 5zł, to niewątpliwie warto
    dokonywać takich właśnie transakcji kartowych...

  • 2. Data: 2015-06-03 16:04:41
    Od: Bolek <b...@l...com>

> [...]
    > bezwarunkowo albo pod warunkiem dokonania jednej lub
    > więcej transakcji bezgotówkowych (ale nie narzucają

    Karta do Konta dbNET Biznes, pod warunkiem dokonania jednej operacji
    w miesiącu (może też to być np. wypłata z bankomatu).

    Bolek

  • 3. Data: 2015-06-03 16:34:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> c...@g...co

    : czymś pochwalę się ale wcześniej załatwię swoją prywatę :)

    Precz z prywatą!!! Precz z komuną!!!
    [chyba jakoś tak...]

    : pytanie do tutejszych fachowców

    Czyli nie do mnie.

    : - które banki oferują debetówkę bez miesięcznej opłaty za kartę
    : albo zupełnie bezwarunkowo albo pod warunkiem dokonania jednej

    Mille na okrągło, ale spóźniłeś się -- wcześniej były wisienki.

    : lub więcej transakcji bezgotówkowych (ale nie
    : narzucają kwoty tychże operacji?!

    Tych to pewnie dużo.

    : odwdzięczę się poradą, jak dokonać w internecie
    : transakcji kartowej na "zawrotną" kwotę 0,01zł

    Dzięki -- nie skorzystam.

    Daj m@ila i czekaj na moje propozycje.
    Jeśli załapiesz się (otworzysz konto przykładowo)
    ja dostanę i dostaniesz. Tym, co ja dostanę, mogę
    podzielić się z biednymi -- czyli z Tobą i z sobą. :)

    : jeśli taka transakcja zwalnia z opłaty za kartę
    : ratując np. 3zł lub 5zł, to niewątpliwie warto
    : dokonywać takich właśnie transakcji kartowych...

    Niekoniecznie. Gadzia da za takie coś niemal 2.50 plnów. :)
    Niby 2.5 to połowa 5, ale gadzia daje wielokrotnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-06-03 17:20:57
    Od: n...@p...pl

    > Daj m@ila i czekaj na moje propozycje.

    podaję adres: nowy jestem małpa poczta kropka pe el

    między słowem nowy i słowem jestem nie ma kropki ani
    czegokolwiek innego

  • 5. Data: 2015-06-03 17:25:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 5...@g...co

    Ależ konspira!!! Ja po prostu daję @@ zamiast @ -- by
    oszukać roboty. Teraz zbieram m@ile, czyli buduje bazę m@ilową.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-06-03 17:27:59
    Od: n...@p...pl

    > Karta do Konta dbNET Biznes, pod warunkiem dokonania jednej
    > operacji w miesiącu (może też to być np. wypłata z bankomatu).

    www.wosp.pl w menu "fundacja" wybieramy "jak nas wspierać"
    (to 3-cia opcja pomiedzy "o nas" a "1 procent podatku")

    a następnie "wpłata kartą"(2ga opcja między "wesprzyj online"
    a "wesprzyj online mikropłatności")

    formularz czasami kaprysi ale na 10x ok. 7x przyjmuje kwotę 0,01zł

  • 7. Data: 2015-06-03 17:30:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 8...@g...co

    > Karta do Konta dbNET Biznes, pod warunkiem dokonania jednej
    > operacji w miesiącu (może też to być np. wypłata z bankomatu).

    : www.wosp.pl

    This webpage is not available

[...]

    W jakim czasie następuje zwrot tej kwoty?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-06-03 22:09:41
    Od: n...@p...pl

    > : www.wosp.pl
    > This webpage is not available

    spróbuj http://www.wosp.org.pl/fundacja/jak_nas_wspierac/wpl
    ata_karta/

    > : formularz czasami kaprysi
    > Czasami?

    nie rozumiem dlaczego czasami generowany jest komunikat o niepoprawnym
    formacie danych a czasami wszystko jest ok (wydaje mi się że za każdym
    razem wpisuję dokładnie to samo)

    > W jakim czasie następuje zwrot tej kwoty?

    transakcja z 31 maja rozliczyła się poprawnie (obciążenie rachunku)
    dzisiaj tj. 3 czerwca - zwrotu nie oczekiwałem.

  • 9. Data: 2015-06-03 22:13:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 czerwca 2015 17:27:59 UTC+2 użytkownik n...@p...pl napisał:

> [...]
    > a "wesprzyj online mikropłatności")
    >
    > formularz czasami kaprysi ale na 10x ok. 7x przyjmuje kwotę 0,01zł

    Takie kombinacje żeby 2zł zaoszczędzić? Bez sensu.

  • 10. Data: 2015-06-04 09:30:14
    Od: n...@p...pl

    > Takie kombinacje żeby 2zł zaoszczędzić? Bez sensu.

    1)stosowanie mojej propozycji NIE jest obowiązkowe :)
    2) w większości banków miesięczna opłata za debetówkę
    jest wyższa niż 2zł i wynosi np. 5zł (przypuszczalnie
    opłata będzie rosła wraz ze spadkiem stopy procentowej
    haraczu płaconego przez sklepy na rzecz visy i mc, bo
    banki będą zmuszać nas do płatności kartowych)
    3) formularz wpłaty kartą dla wośp można wypełnić
    w jedną góra dwie minuty.
    4) lepiej pomagać 0,01 Owsiakowi niż 5,00 banksterom