  • Data: 2009-06-22 14:53:44
    Temat: Re: ostrzeżenie Getinowe - lokaty
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    news:h1o3l2$uh0$1@news.interia.pl...
    > "zlotowinfo" news:h1nvm6$903$1@inews.gazeta.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > To może ja sobie pozwolę zrobić lekki OT. Mianowicie czy ktoś może mi
    > powiedzieć jak to w końcu jest tą 1 - dniową lokatą getinu. Z opisu na
    > stronie banku wynika, że jeżeli wydajemy dyspozycję aby lokata przedłużała
    > się automatycznie wraz z odsetkami to i tak nie wchodzimy w belę. Ktoś
    > zatem
    > może mi powiedzieć czemu mamy maksymalne ograniczenie 14k PLN na jedną
    > lokatę?

    Ograniczenie jest z gory, belke zaplacilbys dopiero przy ok 15tys. Bank tak
    to ustawil, ze nawet jakby taka lokata funkcjonowala przez rok z
    kapitalizacja to i tak jeszcze nie bedzie podatku. Zakladaja, pewnie, ze i
    tak ulubiency z sejmu od nastepnego roku cos zmienia, nie martwia sie na
    razie na zapas. Trzeba pamietac, ze masa ludzi nie ma pojecia o tych
    zaokragleniach do 2.49, a produkt musi byc zrobiony tez dla 'przyglupow', bo
    jak bank pisze w opisie , ze lokata jest bez podatku 7.4%- to musza
    ograniczyc to jakos od gory.