eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiostrzezenie przed eurobankiemm - eurokatastrofa › Re: ostrzezenie przed eurobankiemm - eurokatastrofa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maverick <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ostrzezenie przed eurobankiemm - eurokatastrofa
    Date: Wed, 23 Apr 2008 10:58:45 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 52
    Message-ID: <fumto6$ajv$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fumm1g$hpt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpf.dotsystems.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1208941126 10879 83.13.98.165 (23 Apr 2008 08:58:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Apr 2008 08:58:46 +0000 (UTC)
    X-User: krzysztofbober
    In-Reply-To: <fumm1g$hpt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.12 (X11/20071219)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:444878
    [ ukryj nagłówki ]

    tomek wrote:
    > Chcialem sobie wyrobic konto w eurobanku
    >
    > 1 Poszed^(3)em w pi?tek ale Pani powiedzia^(3)a ze jaki? tam kart
    > im nie dowie1/4li i dowioz? we wtorek

    Ale jaka karte? bo karte nie-imienna dostajesz od razu (i moze one sie
    skonczyly) a karte imienna - przesylaja po ok tygodniu z centrali (tzn
    wyrabiaja i przesylaja) - wiec one nie moga sie skonczyc - wystarczylo
    poprosic o karte imienna i nie problem

    > 2 Poszed^(3)em we wtorek chcialem wyrobic konto netowe i
    > karte ok wyrobili ale przy sciaganiu tokena zacze^(3)y sie jaja,
    > najpierw telefon mój nie chcia^(3) go sci?gn?c,

    a to przepraszam - zapewne wina telefonu/sieci

    > potem ?ciagn?^(3), ale Pani obs^(3)uguj?ca mnie powiedzia^(3)a ?e ona ma przerwe
    > i na razie mnie nie obs^(3)u?y.

    Nalezalo poczekac (jak kultura zaleca - bo moze rzeczywiscie prawo pracy
    nakazuje jej przerwe - podobnie jak w Anglii) albo poprosic o kontakt z
    przelozonym

    > Poszed^(3)em do domu próbuj?c sie zalogowa? ale sie^ nie uda^(3)o b^(3)edny token
    > albo b^(3)edne has^(3)o.

    A nie mogles wrocic do miejsca gdzie zakladales konto?

    > No wie^c dzwonie na infolinie eurobanku jedn? drug? trzeci? ale wszystkie
    > zaje^te i zaje^te

    Normalka w bankach nie-marmurkowych = pomysl sam - ile osob dzwoni a ile
    ludzi odbiera telefony

    > Uda^(3)o sie^ chyba za 20 lub 25 razem.
    > Dodzwoni^(3)em sie^ Pani mnie zidentyfikowa^(3)a i powiedzia^(3)a ze ktos sie
    pomylil
    > we wpisywaniu
    > do systemu numeru seryjnego tokena,

    Widac umieja przyznac sie do bledu - to nie jest czeste podejscie

    wie^c dzis tam pojde ale to nie bedzie
    > juz przyjemna rozmowa
    >
    >

    Moja zona ma tam konto i jest bardzo zadowolona (jedynie czerona strona
    troche meczy oczy, ale da sie przezyc)

    Pozdrawiam
    Maverick

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1