    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oszczedzanie dla dzieci
    Date: Tue, 31 Mar 2009 15:14:23 +0200

    "m[...]" news:gqspof$jt6$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > mam kolo 4500 pln - wiem niewiele. Co z tym zrobic. Na razie dogorywaja
    > na lokacie w Dominecie. Mam rachunek w SEB. Przelac to tam? Dzieciak ma
    > 6 lat tak wiec to inwestycja dlugoterminowa. Wiem ze takie pytania sie
    > pojawiaja cyklicznie ale ostatnio tzn juz w czasach kryzysowych deko sie
    > wszystko pozmienialo i ja glupi jestem.
    > Jakies sugestie?

    Najprosciej to przeczekac jeszcze ta goraczke jaka jest na rynku
    kapitalowym.
    Co zatem zrobic? Jezeli zamierzasz dzieciakowi cyklicznie doplacac troche
    grosza do ww. kwoty do wplac to na jakies konto oszczednosciowe (getin,
    eurobank). A jezeli w najblizszej przyszlosci nie planujesz zwiekszac
    kapitalu to wplac na lokatke np. 7% w skali roku.

    Pozdrawiam.