  • Data: 2007-05-09 20:24:54
    Temat: Re: [ot] Kredyt hipoteczny i dodatkowe ubezpieczenie
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 07 May 2007 12:03:26 +0200, Karol S <k...@z...pl> wklepał(-a):

    >Witam
    >
    >Właśnie przerabiałem podobne dylematy. Kredyt w GE, ubezpieczenie w
    >Hestii. Po dokładnym wczytaniu się we wszelkie dokumenty wyszło, że
    >ubezpieczenie "bankowe" i obejmuje:
    >- totalne zniszczenie mieszkania
    >- zniszczenie elementów stałych - kafelki, parkiet, tynki
    >- dewastację przy włamaniu
    >Natomiast nie obejmuje:
    >- zniszczenie/kradzież elementów ruchomych - telewizor, meble
    >- OC gdybym np. ja zalał sąsiada niżej

    Taki jest standard - bank się ubezpiecza przed ryzykiem zniszczenia przedmiotu
    zabezpieczenia kredytu, a to co nie jest kredytowane to już go nie obchodzi
    (ruchomości). Możesz sobie kupić inną polisę od ognia (tylko dla ruchomości) i
    kradzieży. Z tym, że ubezpieczenie samych ruchomości od ognia może być nieco
    problematyczne - nie każda firma jest elastyczna i może nie chcieć sprzedać
    takiego ubezpieczenia.