eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipani Karolina Pielach, Getin BankRe: pani Karolina Pielach, Getin Bank
  • Data: 2015-07-16 17:38:51
    Temat: Re: pani Karolina Pielach, Getin Bank
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    >> Bank nie wypowiada umowy. Przesyła tylko klientowi nowy wzorzec umowy.
    >> Jeśli klient nie wypowiada umowy, to jakby godzi się na nowe warunki.
    >>
    > Nie, klient sie wyraznie nie godzi. Pisze o tym wyraznie - nie zgadzam sie
    > na nowe warunki.
    > To jest jego oswiadczenie woli, ktore niesie ze soba skutek w postaci
    > zerwania umowy.

    Niestety tylko w Twojej wyobraźni. Zgodnie z KC, żadnego "zerwania
    umowy" nie ma, natomiast klient może umowę wypowiedzieć.

    Nie twierdzę że to jest dobre rozwiązanie, ale to co piszesz to
    zaklinanie rzeczywistości.

    >>> Klient nie ma prawa zgodzic sie w innym trybie na nowe warunki
    >>> zaproponowane przez bank?
    >>
    >> Zgoda klienta jest domniemana.
    >
    > Tylko pod warunkiem ze nie oswiadczyl inaczej.
    > A w tym przypadku: oswiadczyl!

    No to niestety zgodnie z KC powinien pójść za ciosem i wypowiedzieć
    niekorzystną dla siebie umowę.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1