eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipapierowe potwierdzenie przelewu - lukasRe: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: s...@i...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
    Date: Wed, 16 Oct 2002 12:30:48 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 9
    Message-ID: <aojm5n$nhr$1@news.tpi.pl>
    References: <aojd1v$obh$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: www.softsystem.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1034771448 24123 195.205.39.188 (16 Oct 2002 12:30:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Oct 2002 12:30:48 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:208300
    [ ukryj nagłówki ]

    Calkowicie sie z Toba zgadzam. Jesli ktos zarabia na zycie odbieraniem
    telefonow to powinno byc bez znaczenia czy dziennie odbiera 2 czy 200
    polaczen. Uprzejmosc w kontaktach z klientem jest nie tylko czescia
    obowiazkow zawodowych pracownika, ale tez nalezy do tzw. dobrych obyczajow.
    Jak firma zatrudniajaca pracownikow pracujacych przez telefon nie wymusza
    tego, to o... tym gorzej dla firmy. Najlepsza infolinie w Polsce ma IMHO
    inteligo i kazdy nowy pracownik w tej branzy powinien pare razy zadzwonic
    tam w celach demonstracyjno - instruktarzowych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1