    From: "berdycz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pare groszy i ulokowanie ich
    Date: Fri, 25 Apr 2003 10:52:46 +0200

    Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
    news:b89f4n$ids$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A jak kwota jest wtedy oplacalna ?Od jakie wielkosci sie zaczyna oplacac
    > inwestowanie? O SEB i innych slyszalem ze to sa dlugoterminowe
    > inwestycje.Chyba trzeba wiedziec kiedy sie wycofac ?

    To zależy od indywidualnego podejścia.
    Inwestowanie {śmieszne słowo w kontekście lokaty bankowej czy gry giełdowej}
    wg mnie opłaca się od sumy zbliżonej do rocznego dochodu.
    Dla jednego będzie to tysiąc dla innego miliard
    Wszystko mniejsze to najwyżej oszczędzanie.
    Prawdziwe inwestowanie jest wtedy gdy kupujesz jakiś towar, przerabiasz,
    odsprzedajesz dalej z dodatnią marżą.
    Takie inwestowanie możesz zrobić nawet od znikomych kwot.
    Jednak przy prawdziwym inwestowaniu zawsze jest ryzyko strat.
    SEB2 jest obecnie jednym z najstabilniejszych. Przyrasta codziennie.
    GTFI, DWS, ING, PKO i inni poprzedni liderzy funduszy obligacyjnych potrafią
    tracić tygodniami.
    Aktualna polityka rządu musi doprowadzić do spadku rentowności nowych
    obligacji, a GTFI ma najbardziej ryzykowny portfel.