    From: And <W...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: paypal - walka o konto heheheh
    Date: Sat, 31 Jul 2004 22:58:55 +0200

    PolandMET.com wrote:

    > Witam.
    > Mam konto od dawna, nie zweryfikowane bo nie ma jak, moja Visa z PKO SA nie
    > jest obslugiwana. Mam konto w Raiffeisen-Volksbank z DE i wlasnie
    > przetestowalem czy kasa z konta dojdzie na PayPal. Taka mozliwosc jest, ze
    > mozna zweryfikowac PayPala podpinajac konto bankowe a nie karte.
    > No i ladnie, kasa doszla, konto mam Verified, ale nalozyli mi bana i kase
    > moge tylko przyjmowac a nie wysylac (chocby spowrotem do mojego banku, czyli
    > wtopa 15euro hehehe).

    a bana założyli automatycznie, w momencie jak kasa doszła z konta na
    PayPal, czy z jakiegoś innego szczególnego powodu?

    > *How can I restore my account access?
    > To restore your account access, please complete the remaining checklist
    > items below. Each link can be clicked for more information on how to
    > complete the step.
    > 1. Add a credit card and enter your Expanded Use Number
    > 2. Fax documentation
    > - Recent statement for any bank account connected to your PayPal account
    > - Recent statement for any credit card
    >
    > no i teraz pupa, bo adres w PayPalu mam od kumpla z DE a nazwisko swoje,
    > czyli misz-masz.

    adres w PayPal można zmienić, stały jest tylko kraj i nazwisko. może
    tutaj coś wykombinuj, ustawiając jednocześnie odpowiedni adres
    (korepondencyjny?) w banku..

    > I sie zastanawiam, czy poslac im jakis wyciag z mojej karty Visa, czy wyciag
    > z banku z DE czy po prostu poprosic kumpla zeby mi swoja Vise pozwolil
    > wpisac do mojego konta a ja i tak bym uzywal tylko banku.
    > Tylko ze sie wtedy nie beda zgadzac adresy i nazwiska :)))

    a te faxy.. hmm.. ciekawe czy/jak oni to sprawdzają.. może coś spreparuj? ;)

    > W Raiffeisen-Volksbank juz jest jakies nowe prawo i karty VISa nie dostane
    > bo jestem z baaaaaa Polski.
    > A m.in. poto to konto zakladalem, bo mialem po roku dostac karte. Teraz rok
    > minal i karty nie dostane.

    popróbuj w niemieckim Deutsche Bank

    --
    == And.