  • 1. Data: 2004-07-29 11:03:16
    Temat: paypal - walka o konto heheheh
    Od: "PolandMET.com" <m...@p...com>

    Witam.
    Mam konto od dawna, nie zweryfikowane bo nie ma jak, moja Visa z PKO SA nie
    jest obslugiwana. Mam konto w Raiffeisen-Volksbank z DE i wlasnie
    przetestowalem czy kasa z konta dojdzie na PayPal. Taka mozliwosc jest, ze
    mozna zweryfikowac PayPala podpinajac konto bankowe a nie karte.
    No i ladnie, kasa doszla, konto mam Verified, ale nalozyli mi bana i kase
    moge tylko przyjmowac a nie wysylac (chocby spowrotem do mojego banku, czyli
    wtopa 15euro hehehe).

    *How can I restore my account access?
    To restore your account access, please complete the remaining checklist
    items below. Each link can be clicked for more information on how to
    complete the step.
    1. Add a credit card and enter your Expanded Use Number
    2. Fax documentation
    - Recent statement for any bank account connected to your PayPal account
    - Recent statement for any credit card

    no i teraz pupa, bo adres w PayPalu mam od kumpla z DE a nazwisko swoje,
    czyli misz-masz.
    I sie zastanawiam, czy poslac im jakis wyciag z mojej karty Visa, czy wyciag
    z banku z DE czy po prostu poprosic kumpla zeby mi swoja Vise pozwolil
    wpisac do mojego konta a ja i tak bym uzywal tylko banku.
    Tylko ze sie wtedy nie beda zgadzac adresy i nazwiska :)))

    W Raiffeisen-Volksbank juz jest jakies nowe prawo i karty VISa nie dostane
    bo jestem z baaaaaa Polski.
    A m.in. poto to konto zakladalem, bo mialem po roku dostac karte. Teraz rok
    minal i karty nie dostane.

    Co o tym myslicie ?
    Czy jeden facio moze miec 2 konta w paypalu na 1 karcie ? Pewnie nie. Co mi
    pozostaje ? Wyjazd 1 dniowy za granice w celu zalozenia innego konta ?
    :))))) Tylko czy mi daja karte. Ja to potrzebuje do uzytku z eBayem, gdzie
    duzo sprzedaje.

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 2. Data: 2004-07-29 12:24:19
    Temat: Re: paypal - walka o konto heheheh
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    PolandMET.com <m...@p...com> wrote:

> [...]
    > moge tylko przyjmowac a nie wysylac (chocby spowrotem do mojego banku, czyli

    Daj sobie spokój z tą bandycką firmą, prędzej czy później Cię okradną.

    Poczytaj sobie
    http://www.paypalsucks.com/forums/showthread.php?fid
    =6&tid=1529
    i tysiące innych postów na tym forum.

> [...]
    > z banku z DE czy po prostu poprosic kumpla zeby mi swoja Vise pozwolil

    Z takimi kombinacjami jestem prawie pewnien że nawet jak teraz uda Ci
    się odblokować, to co Payapl następnie zrobi to:

    1) przyuważy że trochę kombinujesz, więc jest pretekst do zablokowania
    2) poczekają aż zaczeniesz regularnie używać konta Paypal do
    przyjmowania płatności za auckje, i Twoi klienci się przyzwyczają i
    będą Ci tą metodą płacić niejako "z automatu"
    3) poczekają na moment kiedy będziesz miałstosunkowo duże saldo na Paypal
    oraz być może wiele kończących się zaraz aukcji z ustawioną
    defaultową metodą płatności na Paypal
    4) w takim momencie założą Ci bana
    5) będą przyjmować wpłaty za aukcje także po założeniu bana, a tych
    pieniędzy najprawdopodobniej już nigdy nie zobaczysz
    6) przy próbie odblokowania będą Cię mamić coraz to innymi żądaniami
    dokumentów, najpierw że fax nie doszedł, potem że doszedł
    nieczytelny, potem że jeszcze coś trzeba, i tak tygodniami
    7) w końcu powiedzą Ci że oddzadzą Ci ale za 180 dni
    8) po 180 dniach powiedzą Ci że żęby Ci oddać, musisz podpiąć do
    Paypala konto w USA, bo na żadne inne konto Ci nie oddadzą, nie
    pozwolą Ci też wydać pieniędzy na Paypalu, jako jednyną metodę
    uznają przelew na amerykańskie konto bankowe
    9) dodając konto bankowe amerykańskie do Paypala, dajesz im
    autoryzację na obciążanie tego konta kwotami jakie Paypal uzna za
    należne mu
    10) jeśli już założysz to konto bankowe w USA i dodasz je do Paypala,
    Paypal będzie próbował obciążyć je jakąś kwotą (poleceniem
    zapłaty) argumentuąc że wszystkie Twoje transakcje były
    przekrętami, i Paypal musi odwołać wszystkie płatności jakie
    kiedykolwiek ktoś Tobie zrobił, nawet przed banem, dlatego zamiast
    Ci oddać, muszą Cię niestety obciążyć

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2004-07-29 16:04:52
    Od: "PolandMET.com" <m...@p...com>

    To bardzo interesujace.
    heheh
    /chyba masz racje

    Moze uda mi sie kumpla namowic zeby zalozyl nowe konto na siebie. On jest
    niemcem,

  • 4. Data: 2004-07-29 16:08:07
    Od: "PolandMET.com" <m...@p...com>

    A da sie jakos zalozyc konto w USA bez jechania tam ?

  • 5. Data: 2004-07-29 16:37:00
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    PolandMET.com <m...@p...com> wrote:
> [...]
    > /chyba masz racje
    >
    > Moze uda mi sie kumpla namowic zeby zalozyl nowe konto na siebie. On jest

    Nawet jak będzie to działało, to lepiej nie korzystać z usług tej
    bandyckiej firmy w ogóle, gdyż tylko umacnia się ich pozycję na rynku,
    i są coraz bardziej bezkarni.

    Korzystanie z usług Paypala to jak kupowanie kradzionych przemiotów -
    napędza koniunkturę złodziejom, nawet jak samemu osobiście się uda nic
    nie stracić.

  • 6. Data: 2004-07-31 20:58:55
    Od: And <W...@...pl>

    PolandMET.com wrote:

> [...]
    > moge tylko przyjmowac a nie wysylac (chocby spowrotem do mojego banku, czyli

    a bana założyli automatycznie, w momencie jak kasa doszła z konta na
    PayPal, czy z jakiegoś innego szczególnego powodu?

> [...]
    > - Recent statement for any credit card
    >
    > no i teraz pupa, bo adres w PayPalu mam od kumpla z DE a nazwisko swoje,

    adres w PayPal można zmienić, stały jest tylko kraj i nazwisko. może
    tutaj coś wykombinuj, ustawiając jednocześnie odpowiedni adres
    (korepondencyjny?) w banku..

> [...]
    > wpisac do mojego konta a ja i tak bym uzywal tylko banku.
    > Tylko ze sie wtedy nie beda zgadzac adresy i nazwiska :)))

    a te faxy.. hmm.. ciekawe czy/jak oni to sprawdzają.. może coś spreparuj? ;)

> [...]
    > bo jestem z baaaaaa Polski.
    > A m.in. poto to konto zakladalem, bo mialem po roku dostac karte. Teraz rok

    popróbuj w niemieckim Deutsche Bank

    --
    == And.
    ==

  • 7. Data: 2004-07-31 21:03:42
    Od: And <W...@...pl>

    Miernik wrote:

    > Daj sobie spokój z tą bandycką firmą, prędzej czy później Cię okradną.

    Ty to normalnie zawzięty jesteś na ten PayPal..
    Używam sobie go od jakiegoś czasu i zero, ZERO problemów.. A jestem
    tutaj, w PL.

    Poza tym, proponowane przez Ciebie alternatywy są może i ciekawe, ale
    niepraktyczne - mało kto będzie chciał zakładać sobie konto na
    moneybookers, pecunix czy innych podobnych, żeby coś Ci zapłacić.
    A z USA to już prawie nikt nie będzie chciał. Sprawdziłem to setki razy.

    --
    == And.
    ==

  • 8. Data: 2004-08-01 21:43:35
    Od: "Ebay" <L...@r...tenbit.pl>

    "PolandMET.com" <m...@p...com> wrote in message
    > A da sie jakos zalozyc konto w USA bez jechania tam ?

    Jesli posiadasz KKz banku USA i konto bankoweUSA to raczej nie powinno byc
    problemów. Oczywiscie musisz miec mozliwosc sprawdzenia konta bankowego
    online lub telefonicznie w celu dokonczenia weryfikacji.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-08-01 21:46:25
    Od: "Ebay" <L...@r...tenbit.pl>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message
    > PolandMET.com <m...@p...com> wrote:
    >
    > Nawet jak będzie to działało, to lepiej nie korzystać z usług tej
    > bandyckiej firmy w ogóle, gdyż tylko umacnia się ich pozycję na rynku,
    > i są coraz bardziej bezkarni.

    Chyba z tego powodu że nie możesz założyć sobie u nich konta tak na nich
    nalatujesz.
    Mógłbyś podać przynajmniej dwie aukcje które wygrałeś i zapłaciłeś za pomocą
    tych twoich serwisów?

  • 10. Data: 2004-08-02 20:22:20
    Od: "PolandMET.com" <m...@p...com>

    > Ty to normalnie zawzięty jesteś na ten PayPal..
    > Używam sobie go od jakiegoś czasu i zero, ZERO problemów.. A jestem
    > tutaj, w PL.

    a co robiles ? Masz karte z tego Deutsche Banku i nia zweryfikowales konto
    ??
    Podales w paypaly swoje nazwizko, imie ale adres np. od kumpla z DE ? Chyba
    ze masz jakis swoj adres.