    From: "Goblinger" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pbb do raportu - belkowe
    Date: Tue, 2 Apr 2002 11:51:51 +0200

    > w tych dniach zobaczymy jak banki rozlicza operacje karta z ub. miesiaca -
    > czy ze zmniejszeniem odsetek dodatnich poczekaja do konca miesiaca, czy
    > ksieguja ods i jakas korekte podatku od razu (tak ma robic pekaosa)

    W BSK pewnie zrobią obciążenie konta z datą rozliczenia i to wszystko -
    na to wskazuje stan mojego konta ;-)

    Przed świętami robiłem zakupy płacąc VE i powinienem wejść w linie
    kredytową, a dzisiaj widzę, że dostępne środki są nadal na plusie,
    choć kwota płatności figuruje jako zablokowana - taki feature.
    Niby zablokowana, ale nadal dostępna. Co więcej, w naliczonych odsetkach
    widzę 2 grosze odsetek dla mnie za 2 dni kwietnia od tych dostępnych
    środków, zamiast kilku groszy odsetek dla banku od wykorzystania linii
    kredytowej.

    Zobaczymy jak to będzie wyglądać, gdy przyjdzie obciążenie tej płatności.

    P.S.
    Potwierdzam, że BSK liczy podatek od odsetek bez zaokrąglenia ani podstawy
    ani kwoty podatku.

    --
    Goblinger