  • Data: 2012-02-06 02:09:31
    Temat: Re: peRFIDność kart
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    " Majka" jggeca$9gf$...@i...gazeta.pl

    > Czytam wątek, ciekawy, ale jedno pytanie laika:

    Ciekawy -- jak zwykle, gdy jest możliwość dorobienia.
    Tym razem jednak to nie my możemy dorobić... ;)

    > Czy owa technologia RFID to jest to samo co "karta zbliżeniowa"?

    > (tez mam citikonto i kartę z mozliwoscią platności do 50pln "zbliżaniem" bez
    > PINu, i nie wiem, czy to to samo co RFiD?)

    W pewnym sensie to samo. Karty mają logo rozchodzących się fal i napis RFID.
    .
    0 ) )
    '

    http://techtrendy.pl/title,Plac-za-Bic-Maca-szybko-i
    -higienicznie,wid,13068652,wiadomosc.html?ticaid=6dd
    ec

    Coś takiego jak powyżej.

    -=-

    RFID stosuje się od dawna w różnych okolicznościach
    i w różnych miejscach -- na przykład w metkowaniu towarów.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/RFID

    -=-

    Wchodzisz do sklepu, zdejmujesz towary, wkładasz je do wózka, koszyka,
    kieszeni i wychodzisz. Wszystko liczy się automagicznie i obciąża
    bezproblemowo ;) Twoją kartę. :)

    Coraz mniej kobiet przy kasie. :)

    Ale Ty -- nigdy nie wiesz, czy Twoja karta nie została ukradziona,
    bo choć ją nadal masz przy sobie, a nawet w ogóle jej nie wyjmowałaś
    z torebki, być może jest już skradziona. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'