  • Data: 2009-05-15 12:14:40
    Temat: Re: pekalo nowe konta z "darmowym" internetowym
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "bradley.st"

    > Wlasnie otworzylem konto. Zamiast hasel SMS wybralem "karte kodow
    > jednorazowych", za 0 zl
    > Karty nie potrzebuje, wiec tez 0 zl. Przelewy za darmo.
    > Na razie nie mam powodow do narzekan.

    Ja mam jeszcze takie pytanie. Czym sie rózni to darmowe konto internetowe od
    Eurokonta z dostepem do pekao24, czyli internetu. Tylko oplatami? Bo za
    Eurokonto place 8,50 zl. miesiecznie, a za kazdy przelew internetowy
    pobieraja 1 zl. Od 1 czerwca jeszcze za karte maestro beda brali 2,98 zl.
    miesiecznie. Skoro sie za Eurokonto placi, to powinno byc w czyms lepsze?

    Pozdr.
    A.