  • 1. Data: 2009-04-10 18:54:31
    Temat: pekalo nowe konta z "darmowym" internetowym
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Rzucilem okiem na TOiP.
    Hasla sms po 20 gr (same przelewy bezplatne, zalozenie i prowadzenie
    rowniez)
    Karta debetowa 10 zl za wydanie i prawie 4 zl comiesiac (mozna zbic do
    niepelnych 2 zl robiac nia 4 transakcje w miesiacu).

    Dalej nie analizowalem - jest to zapewne dobra alternatywa dla osob
    chcacych pozostac w banku zmniejszajac koszt konta, jesli mozna
    przeniesc sie na to konto nie zmieniajac numeru i nie tracac historii.

  • 2. Data: 2009-04-14 07:09:04
    Temat: Re: pekalo nowe konta z "darmowym" internetowym
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    > Dalej nie analizowalem - jest to zapewne dobra alternatywa dla osob
    > chcacych pozostac w banku zmniejszajac koszt konta, jesli mozna przeniesc
    > sie na to konto nie zmieniajac numeru i nie tracac historii.

    Na razie się nie da, bo panie w okienku nie wiedzą, jak.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 3. Data: 2009-04-14 09:38:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Na razie się nie da, bo panie w okienku nie wiedzą, jak.

    potiwerdzam, ale przez neta się da

  • 4. Data: 2009-04-14 11:19:03
    Od: Marx <M...@n...com>

    SA czy BP?
    Marx

  • 5. Data: 2009-04-14 11:36:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    > SA czy BP?

    bp to pko
    sa to pekao - "pekalo"

  • 6. Data: 2009-04-14 18:27:53
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > potiwerdzam, ale przez neta się da

    Założyć się da, natomiast skonwerować stare konto na razie nie

    --
    Darek

  • 7. Data: 2009-04-14 20:24:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Założyć się da, natomiast skonwerować stare konto na razie nie

    zdziwiłbym się gdyby to ułatwiali

  • 8. Data: 2009-05-09 17:14:04
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Wlasnie otworzylem konto. Zamiast hasel SMS wybralem "karte kodow
    jednorazowych", za 0 zl
    Karty nie potrzebuje, wiec tez 0 zl. Przelewy za darmo.
    Na razie nie mam powodow do narzekan.

  • 9. Data: 2009-05-10 21:39:16
    Od: k...@o...pl

    On 9 Maj, 19:14, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
    > Wlasnie otworzylem konto. Zamiast hasel SMS wybralem "karte kodow
    > jednorazowych", za 0 zl
    czyli odpłatność odwrotnie niz w mBanku;)

  • 10. Data: 2009-05-10 23:09:09
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 10 Maj, 17:39, k...@o...pl wrote:

    > czyli odpłatność odwrotnie niz w mBanku;)

    Aha.

    A i konta w obu tych bankach wydaja sie uzupelniac - za 0 zl
    lacznie. :)
    Pekao ma jakies setki oddzialow (do ewentualnych wplat gotowki), ale
    kosi za uzywanie karty bankomatowej. Za to mB karte daje gratis ale
    nie ma oddzialow.

    Czyli: nie brac karty bankomatowej ani kodow SMS w Pekao, doczepic
    konto mBankowe i wszystko bedzie free, gratis i za darmo. Zupelnie jak
    w Ameryce. :)