  • Data: 2004-10-27 13:46:23
    Temat: Re: pekao24 musialo zanotowac wlama:)
    Od: "Jacek " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Zieba <no_priv@4_harvesters.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > nie dzialalo od rana "z przyczyn technicznych", a teraz jest komunikat
    > "27.10.2004: Bezpieczeństwo transakcji realizowanych poprzez PekaoInternet
    > jest dla nas bardzo ważne. Z tego względu przed zalogowaniem do serwisu
    > prosimy o sprawdzenie, czy: - w pasku adresowym przeglądarki jest wpisany
    > adres https://www.pekao24.pl - czy w prawej dolnej części ekranu znajduje
    > się symbol kłódki oznaczający połączenie szyfrowane - po kliknięciu na
    > kłódkę sprawdź, czy certyfikat bezpieczeństwa został wydany dla adresu
> [...]

    Podobny tekst pojawił się na stronach BPH. Na czerwono - trudno przeoczyć.
    Może to siakieś zalecenie ZBP? W każdym bądź razie wygląda na zmasowaną akcję
    - jakiś czas temu mBank...

    Smaczek jest taki: ja w "prawej dolnej części ekranu" nie posiadam żadnej
    kłódeczki. Czy powinienem się bać?
    IE rulez ;-)

    Jacek